XXXLutz vstupuje na český trh

Tagy:  XXXLutz, Möbelix, nábytek, doplňky, značka, obchodní dům, řetězec

Sponzorované odkazy:

XXXLutz vstupuje na český trh

XXXLutz je na našem trhu jen chvilku a už ho asi všichni znají. Do paměti národa se totiž rychle vepsal díky výrazné sérii reklam. Trapná, otravná, přívlastků, které získala, je nepočítaně. Jak ale charakterizovat jejich produkty? Rozhodně za použití pozitivnějších slov.

XXXLutz, rakouský gigant už i u nás

XXXLutz, rakouský gigant zaměřující se na nábytek a doplňky již proniknul i na náš trh. Nejdříve se zabydlel v hlavním městě, dále v Brně, Ostravě a Českých Budějovicích. Následuje Liberec nebo třeba Ústí nad Labem. Jeho domy zatím nesou značku Möbelix, což je diskontní značka produktů. Na řadu teď však také přišla výstavba obchodního domu XXXLutz, tedy domu s produkty vyšší třídy.

XXXLutz, konečně vyšší třída

Doposud jsme mohli znát pouze Möbelix, diskontní značku tohoto velikána. Nyní ale přišel s něčím novým – postavil a již otevřel první XXXLuzt u nás, největší obchodní dům s tímto typem produktů na našem trhu. XXXLutz nabízí více designu, také ale pravděpodobně více kvality, než jeho levnější bratříček.

Produkty na našem trhu

V obchodních domech nalezneme širokou škálu produktů. Samozřejmostí je nábytek všeho druhu, sortiment rozšiřují doplňky, mezi nimiž najdeme třeba textil, svítidla, koberce, nádobí nebo dekorativní předměty.

Nábytek od XXXLutz

Nábytek, který je k dostání v obchodním domě XXXLutz, lze těžkou charakterizovat jednou větou. V jednotlivých kategoriích nábytku nalezneme více značek specializujících se na užší okruh výrobků, produkty lze také dělit do několika tříd dle ceny. Právě v České republice prý řetězec nabízí širokou škálu produktů v nižších cenových kategoriích.

Vybavení od A do Z

Zákazníci mají možnost vybrat si ze sortimentu takové produkty, se kterými kompletně zařídí domácnost. V případě, že jen hledají doplňky či jednotlivé kusy nábytku na dovybavení, nemusí mít strach, že by produkty nekorespondovaly s tím „stávajícím“. Nalezneme totiž produkty s liniemi, které zapadnou do interiéru, kde dominují jiné již zavedené značky na našem trhu. Lze ale pořídit i takové výrobky, které zcela vybočují a které jsou tou poslední „třešničkou“, kterou ne a ne najít.

Produktové řady pro mladé

Značka se soustředila mimo jiné i na výrobky určené mladým lidem. Mají se jim přizpůsobit nejen co do vkusu a požadavků na funkčnost a přizpůsobitelnost, ale také odpovídat jejich finančním možnostem. Mezi těmito výrobky nalezneme jak nábytek, tak bytové doplňky.

Článek XXXLutz vstupuje na český trh byl publikován 9. srpna 2010 v 00.00 v rubrice Nábytek. Autorem článku je Šárka Rychtářová. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...